Tıbbi Sekreter Görev Tanımı , Görev ve Yetkileri Nelerdir?

a) Tıbbi sekreter, lise veya dengi okul mezunu daktilo bilir personeldir. Hasta müşahede kâğıtlarını, tıbbi raporları ve tıbbi mesleki mektupları tabiplerin söyledikleri şekilde ve usulüne uygun olarak daktilo ile Tabipler tarafından teyp, pikap ve diğer kayıt cihazlarına söylenenleri deşifre eder.
b) Bilimsel toplantılarda konuşulanları not alır.
 c) Gerektiğinde hasta müşahede kâğıtları ve raporların örneklerini çıkartır.


Konuyla ilgili aramalar: tıbbi sekreter görev ve yetkileri nelerdir , sorumlulukları nelerdir , tıp sekreteri görev tanımı

--> HASTANE GÖREV TANIMLARI ANA SAYFASINA DÖN <--

Tıbbi Sekreter Görev Tanımını İndir    Alternatif İndirme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder